Om man kan vara tröttast i världen....

.. . så är nog jag det!
Funderar på att gå å lägga mig redan nu! Det har varit en LÅNG men underbar dag =) Med fina människor, underbart väder och en glasstrut utan dess like! =D I morron blir det "strand"häng men fler fina människor och förhoppningsvis minst lika fint väder!

Å va trött jag är, å jag saknar Olle.. Dumma han som kommer hem miss i natten i natt.... Kan aldrig somna riktigt ordentligt om inte han är hemma... å jag som är så trött.

Nä god natt, imorgon tänker jag bildbomba med bilder från vårat "strand"häng =D

JUSTE! Idag gick jag igång på en politiker från  ****partiet (onöding iformation) Han frågade mig om jag ville ha en flagga med partiets logga att sätta på vagnen, då högg jag tillbaka med nått jag inte har en aning om vart det kom ifrån... "JA, om du kan ge mig ett löfte om att jag kan få ta ut föräldrarledigt sammtidigt som min partner!"  (booyhaaa) .. Tystnad... "Eh! Sammtidigt? Nä det kan man ju inte göra!!!" " Nä, ingen flagga då!" Booyhaa igen åt mig! =D

Gemensam föräldrarledighet är något jag sulle kunna kämpa för!!! VARFÖR i hela världen kan man inte göra det?!?!

Nä nu ska jag verkligen gå å sova, kommer drömma att jag äger upp fler politiker! :P

Om jag kan somna vill säga.. Olle kom hem!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Joline

Då skulle föräldraledigheten bli väldigt kort.. om ni skulle vara hemma båda två. Då blir det ju dubbla dagar hela tiden! :P

2011-05-08 @ 17:59:27
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0