Myslördag <3

Idag gick jag upp tidigt och slängde in en maskin med Noels spydukar.. det går ju åt nästan tre om dagen!
Sen åt vi frukost (vid köksbordet Sofia!) Å bar oss ut i den underbara vårvinter vädret <3
Idag värmde verkligen solen å det var så skönt att komma ut nu eftera att varit inbunkrad i lägenheten i 1 1/2 vecka! Vi gick först till golfhallens Loppis och fyndade lite kläder, en mysig bok, en lära gå vagn (det ska börjas i tid) och en radio i retro style. Men attans vad mycket folk det var där, jag fick lite smått panik öcer ljudvolymen och trängseln där inne. allt jädrans tjatter från alla medelålders kvinnor som buffar sig fram för att köpa mest skräp av alla och deras män som står som stoppklossar i de minimala gångarna! Fy nä dit vill jag inte gå igen, specielt inte med barnvagn! Men jag menar om man får en body för 5 kr som ser helt ny ut så kanske man får ta sig dit ibland =) Ha, ja jag var väl på sådär lagom glatt humör när vi gick där ifrån för allt var bara föör mycket med folk och saker, så är det ingen luft i däcket på vagnen, igen! Det vilar en förbannelse över det där hjulet! Har bytt slang två gånger och pumpat upp den minst 6 gånger den här vintern! Galet! 

Ja ja, men ett platt däck rullade vi oss i alla fall till MAX, stället som botar all negativ energi! Mäta och belåtna alla tre gick vi till maxi för att handla lite, å då mina vänner köpte vi oxå en pava rödtjut =D 

Under min grav hade jag cravings efter rödvin, så ikväll blir det fläskfilé och ett glas rött vin! Himmel hur ska detta gå, inte druckit en droppe på 11 månader! Olle lär få släpa mig till sängen efter ett halvt glas ;) 

Måste lägga ut lite fina bilder jag tog på Noel idag på MAX... Han e ju bara för go min lilla kille!
Ha en trevlig lördagskväll allesammans! 

 






- Asså kolla vad mycket jag har ätit, plusmeny och extra ALLT! Höhö hö 


-  Hö hö hö... Vadå inte bra för figuren?! Dubbelhaka klär mig har mamma sagt!


- Noel nu ska vi gå hem!
- Vill inte! NEJ, vill inte!

=D

Kommentarer
Postat av: Maria

Noel är ju så söt så man smälter. Och bildtexterna är guld ! Hihihi. Längtar tills min lille skrikpelle kan vara nöjd och sitta i knät och smila. Men inte än inte...

2011-03-05 @ 18:02:48
URL: http://melanye.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ooh, köksbordet ;D

2011-03-07 @ 11:10:08
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com
Postat av: Cassandra

Han är ju bara för söt!:)

Jag älskar hans leende:)

Hoppas vi syns snart..

Puss<3<3

2011-03-12 @ 08:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0