Dumma bvc-tant!

Ååå det tårar sig i ögonen bara jag tänker på det...

Idag tog Noel sin tremånaders spruta. Å det gjorde såå ont på honom!
Han bara stelnade till, blev knallröd å... världens mest hjärtskärande skrik...

Nä klarar inte av att tänka på det mer, kommer bara börja böla, igen!

Vill aldrig att han ska ha ont eller må dåligt på något vis! Jag vill skydda honom från allt ont...

Min lilla prins <3

Kan medela att han stadigt följer sin kurva! ;)
7435 g och 66 cm lång! å bara tre månader! Killen drar för övrigt en st 68! Om två veckor lovar jag att det går över till en 74... Det beräknar man att 6 månaders har :P

vad har era barn dragit för stolekar mellan 3-6 månader?



Känns som igår, å andra sidan känns det som du alltid har funnits i mit liv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var ju iväg och tog sprutan, vilket gick bra! Kollade vikt och längd, idag på 3-måndagen väger Stina 5370g och är 55 lång! Ligger alltså lite i lä där mot sköna Noels siffror :-) men det är ju det som är så charmigt med barn, de är alla unika på sitt sätt. Stor kram!

2011-03-29 @ 16:53:03
Postat av: Linda - Mamma till Joline

Joline hade också storlek 74 när hon var tre månader :) Men hon hade 68 i vissa plagg.



Det stannar av sen, dom växer ju så galet fort i början. Nu har Joline 86 och fortfarande 80 i några plagg och hon är 10 månader! Så när dom blir runt halvåret börjar dom lugna ner sig lite i tillväxten och då kan man använda kläderna lite längre! :P

2011-03-31 @ 10:58:08
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0