=D

Å va roligt att så många har svarat på hur de har hittat min blogg!

Jossi som väntar barn nu i dagarna; Vi är ett gäng mammor som har träffats hela hösten när vi har varit gravida och nu ses vi på varbergas familjecentral! Onsdagar och Fredagar har de öppet! Adda mig på facebook när du känner dig redo efter att lillen har ploppat ut (självklart innan oxå om du hinner!) så får du mer än gärna hänga på! den älsta i vårat gäng kom den 17 nov... så alla e rätt små, vi är 10 mammaor tror jag =)

Kul med allt från släkt, till gammla dansvänner, grannar och Olles klasskompisar till mina närmsta kära vänner och vilt främmande människor <3

Otroligt roligt!

Hoppas ni gillar det ni läser och kom gärna med förslag på vad ni vill veta/läsa om för man hamnar ju mellan varven i lite bloggtorka! =)

Nä nu ska min hungriga unde få lite mer mat!

Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 41

Jag har addat dig nu, så får vi se vad som händer framöver. Skulle absolut vara roligt att lära känna andra örebromammor :)

2011-03-01 @ 18:11:31
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0