Älskar sökveckan!

Den här veckan är det sökvecka på musikhögskolan i Örebro, vilket betyder att Olle inte har några lektioner! =)
Han har fortfarande saker att plugga på men det betyder också att vi får ha mysiga mornar tillsammans med frukost (vid matbordet!), lite familjetid! Å det mår både jag och Noel mycket bra av!

Idag är febern från hans sprutor över och idag bär det av till familjecentralen! 
det blir tillökning idag med Josephins lilla son och Johannas lilla tös, roligt att få se såna små bebisar igen! 

Min kille är ju redan så stor! =D Igår hade han på sig en PJ i st 74! Helt galet! 

Nä nu ska jag passa på att tvätta av mig all spy och dreggel innan korven vaknar igen! 

(ska försöka fota lite idag så ni får se lite nya bilder, bjuder på en gammal så länge)

Ha en underbar dag i solen! 

  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag tycker Noel är så lik Olle på den här bilden :D

2011-04-16 @ 21:46:02
URL: http://www.cecilialundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0