Noel <3 Barnkanalen

Barnkanalen kan vara räddaren för trötta småbarnsmammor som har massor att göra som har ett litet barn som bara vill bli buren eller lekt med!

Ibland måste han göra mindra trevliga saker som att vika tvätt, bädda eller diska, å då kan man inte leka, bära och busa sammtidigt... Så då gör jag det som jag egentligen inte tycker man ska göra... Ha tv som barnvakt...
Men Noel ÄLSKAR verkligen barnprogram, han får inte se på allt utan jag väljer ut vilka program jag tycker är bra.. hitills är Pingu och "riktiga" barnprogram med levande människor med en hit, å det tycker jag känns bra!

Hahah nu är det nån musikdel på tv och Noel sitter i sin läragåstol och han dansar och sparkar loss i den och ger ifrån sig glädjetjut! =)

Mammas lilla gris <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0