En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Gästbloggare!
Hej jag heter Noel, vissa kanske vet vem jag är... Hört att mama brukar prata om mig, typ heeela tiden!
Snacka om tjatit värre! Ajaj, men vad jag hade på mig idag.. Ja om jag hade fått välja så hade det varit
un natural, men mamma vill inte torka upp efter mig sa hon!? Torka upp vad, fattar inte.
Så det blev en missfärgad fd vit body... Men lika glad e jag ändå =) Jag är ju i alla fall sötare en mamma idag, hon har på sig svart tajts med massa hål i som hon har försökt laga med en ljusblå tråd??! Sen har hon på sig ett linne som är alldeles för litet med massa fjärilar på... Tur att vi inte ska visa oss för några idag!

Slängpuss åt er alla! //Noel


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Noel! Vilken duktig gästbloggare du är! Och jag är helt säker på att du är den gulligast oxå ;) Ni är säkert jättefina i era kläder - allt klär en skönhet vet du väl. Men ljusblå tråd! Din mamma är allt bra tokig ibland (men rolig oxå!). Slängpuss tillbaka! <3

2011-07-28 @ 18:52:30
URL: http://corners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0