Å så nästa =)

Igår åkte mormor och morfar hem efter tre jätte mysiga dagar! =) God mat och snäll unge!
Idag kommer min pappa hit och är här i tre dagar han oxå, hoppas på glad unge då me och god mat vet jag ju att det blir, det är ju jag som lagar :P

Den här veckan har det bara sprudlat ut nya saker ur Noel!
*Han har dragit sig upp till stående
*Han somanar MYCKET bättre
*Han säger mamma och pappa igen. sen oxå mampap mellan varven
*Han har sagt Lampa!
*Han har blivit galet hungrig på nätterna, äter tre gg per natt... ska det vara så?
*Han har stenkoll på vart lampan är om man frågar
*Han har börjat vakna 06.30
*Han hasar sig fram sittandes, i förrgår typ en meter på bara några minuter å så var han framme vid dvd och försökte lyfta upp den
*Ligger på mage och snurrar runt
*Lyssnar till sitt namn

Ja, lite så pysslar han med om dagarna
Nu vill jag att han ska bli trött så vi kan få gå och sova en stund! 

Godnatt =D  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå kul att han har börjat säga lite ord! Liams första ord var tutte, sen lampa :) att bero på mat på natten så hade Liam också perioder, typ då de växer och kräver mer mat.. Mysigt är det ju iaf :)

2011-07-31 @ 22:46:48
Postat av: Bella

Ja men det jobbiga är ju att jag inte ammar utan måste upp å göra välling... =/ Ja hoppas de är en period! Kram kram

2011-07-31 @ 23:16:15
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu
Postat av: Anonym

Ja just det, hur gick det att sluta? Gick det bra? Hur tog han det? Då förstår jag att det är jobbigt!! hehe

2011-08-01 @ 19:26:45
Postat av: Bella

det var skönt eftersom det var han mer eller mindre som valde bort bröstet, nu om jag försöker amma så får han kväljningar ;) Har fortfarande mjölk kvar om det skulle bli så att vi hamna på en öde ö så kan jag nog få oss att överleva några extre dagar :P

2011-08-02 @ 17:16:01
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0