Sur kossa

Jag knatar omkrig och ständigt osar det sur mjölk om mig! Å nu har Noel börjat småkräkas lite å då stinker man ännu mer!! Blä, men det är väl sånt som hör till =)

Inatt sov Noel helt underbart! Han har sovet i alla fall men stackarn har nog varit lite körig i magen för han ligger å morrar och gnyr hela tiden å lättväckt som man är så vaknar man ju till varje gång han låter...
Men först så la jag ner honom i sin säng efter han hade fått mat vid 12 tiden sen vaknade han inte för mat fören efter kl två å då kom han till våran säng. Matade honom två gånger fram tills kl 8 å då gick vi upp å bytte blöja å sa hejdå till Olle som skulle till skolan! Sen somna vi om fram tills kl kvart över 10! Mycket skönt, nu sussar han igen å jag har lyckats få i mig frukost och skrivit inköpslista till maten vi ska äta ikväll =) För ikväll kommer Sofia och Micke, Sofia ska bli Noels gudmor =) Å det är försat gången de ses så jag hoppas att det går bra ;)
Vi ska äta kykling å jornötssås! Mumma <3

Igår invigde jag även bärsjalen och gick ut med Noel till tvättstugan för att boka tid! Mycket smidigt, men jag var lite smånervös att rammla med honom där på magen, men det gick jätte bra! =) Ska ha med mig bärsjalen på tåget tror jag när jag åker hem, blir nog smidigt, hoppas jag! Är lite rädd för att åka tåg med Noel själv med vagn å packning.... =S Skulle varit bra med en bil nu! Om någon har en bil till övers så tar vi gärna emot den! ;)

Hoppas alla får en trevlig helg, nu vaknar min prins för lite mer mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0