Solen skiner och jag är pigg =)

Vilken total lycka att vakna halv nio och känna sig helt utvilad!!!
Gick upp två gånger i natt för att ge Noel mat och ett misslyckat försök med att stoppa honom i sin egen säng... Han e för beroende av närhet så att ligga i en egen kall säng gillar han inte...

På fredag så ska jag å Noel, alldeles själva åka till sthl/nynäshamn!!
Fasar lite för själva tågresan dit och hem... Jag, ensam med packning, en stor vagn å en liten bebis... hoppas på att det finns snälla människor som vill hjälpa till! Väl hemma i mitt barndomshem så ska jag och liten dela på en 90 säng... visserligen så har han ju en egen säng där, men som jag skev så vill han ligga nära mig så han med säkerhet vet att tutten/maten finns innom räckhåll ;)
Men det ska bli så mysigt att träffa vänner och lite familj, är ju bara hemma en kortis så det lär bli intensivt! =)

Nä kanske lite frukost?! =)  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åååååååh!! Jag som ville åka hem i helgen, men har inte en krona till det :( Ville ju träffa dig o plutt! <3 SAKNAR!

2011-01-19 @ 14:49:09
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Cecilia

Ångrade du dig om headern? :)

2011-01-19 @ 14:49:59
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Cecilia

2011-01-19 @ 14:51:04
Postat av: Cecilia

Haha, nu är den där igen, var nog min dator som va lite seg ;) Puss

2011-01-19 @ 14:51:32
URL: http://www.cecilialundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0