Lingonveckan?!?!

Fanken, har man redan fått "perioden"??
Trist det har ju bara gått fyra veckor sen förlossningen och jag har bara haft två "rena" dagar...
Kan det komma igång så snabbt?
Är det någon som har erfarenhet av det??

Jag hade ju sett fram mot i alla fall några månader utan mensen men det är väl ett tecken på att allt är normalt där inne igen, det är ju bra, men redan...

Ja ja jag vet att jag har släkt som läser min blogg så nu byter vi ämne ;D

Natten har varit katastrof!! Jag har sovit lite mer än två timmar i natt å jag var sååå trött! Har som alltid varit på bra humör när Noel har vaknat, men i natt var jag riktigt less och hade ingen ork alls för hans bök... tyckte bara det var jobbigt, men det gav med sig i morse då vi faktiskt sov nästan 3 timmar till på förmiddan!
Jag säger bara det att det är tur att han är så söt å go, det går ju inte vara less nå länge då =)

Nu kommer snart folk från bvc på hembesök då Noel ska väga och mätas! Sista hade han gått upp 400g på en vecka och vuxit 2,5 cm! Får se om han fortsätter i samma takt! =)

Nu vaknar han så nu är det pussdags!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Joline

Avslaget efter förlossningen kommer och går lite, jag slutade blöda HELT efter 12 veckor! Men hade några dagar här och där utan och några veckor med mindre men sen tar det fart igen. Så det är nog inte mens!

2011-01-18 @ 17:56:11
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0