Hej då 2010

År 2010 var ett år utöver det vanliga!
Jag har flyttat tre gånger och jag har avslutat mina studieperiod i Piteå efter två fantastiska år!
Jag har varit gravid, fött barn, och njutit av det bästa jag någonsin gjort, min Noel Valentin!
Jag har blivit sambo med min älskade Olle och vi har tillsammans skapat ett hem till vår familj.

2010 har just lämnat oss och jag ser fram mot vad 2011 har att erbjuda.
Jag har i år lovat mig själv att i slutet av detta år inte ångra något, jag ska göra det jag vill göra och vara den bästa jag bara kan vara! Jag vill leva detta år fullt ut och inte tänka; tänk om... 
Ser fram mot ett nytt underbart år med min fina familj <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0