Hanboll + farmor, farfar och faster = Glad unge =D

Idag har varit en bra dag, inatt sov Noel två tretimmarspass! Kärlek åt han! <3
men vid halv fyra så var han pigg å ville vara vaken en stund, men eftersom han är värdens snällaste unge så ligger han bara å tittar när han är vaken, gråter nästan aldrig! Är det normalt för en tvåveckors bebis???
han kan vara vaken i nästan två timmar och bara kanske max gny lite om han vill ha en ny blöja eller kanske tutta lite! Underbara unge!

Morgon gjorde vi kl 9. (vilket är tidigt för oss eftersom Noel annars vaknar runt 11) :P
Då passade jag på att duscha och tvärstäda lite och äta frukost medans han sov =)
Kl kvart över elva kom hans farmor och frafar samt faster Elin, fortfarande sovands så tog vi oss till Vintrosa Hallen för att titta på årets första handbollsmatch mot Borlänge, förlust tyvärr... Men det var roligt att komma iväg lite och så fick ju Noel se hela andra halvlek och hejja på pappa och hans lag =)

Sen bar det hemmåt där vi fika prinsesstårta, mumma =D
Fortfarande var lillskrutten vaken, eller ja till och från, men det är så kul för han är så otroligt nöjd och tillfreds, man blir riktigt stolt över att visa upp honom!!

Nu sover han som en stock i soffan där det snart blir fångarna på fortet och bara slapp för vår del!

Måste bara säga GRATTIS till Emma och Mattias som har fått komma hem nu med sin lilla Bebipojk =D Ludwig ska han heta och det skiljer bara två veckor mellan honom och Noel så jag tror de kan bli riktiga bundisar =)

Nä nu ylar soffan att den saknar mig! ;)
Ska pussa på min älsklings Olle också så han inte glömmer bort hur mycket jag älskar honom!

Tack å hej för idag!



Pussipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0