Å typiskt...

Ja nu när man känner att man äntligen börjar läka så kommer ett bakslag...
Igår kväll började jag känna mig febrig och det blev allt jobbigare under natten, runt fyratiden fick jag jobbiga känningar i buken å jag visste på en gång att det var nått som inte stämde.
Ringde till sjukan som gav mig en tid vid 9 i morse och mycktet riktigt var det nått som inte var helt rätt...
Välkommen livmodersinfektion! Ska äta sammanlagt 6 tabletter om dan i 10 dagar.. en riktig dunderkur, sen ska vi se om jag kan få bli människa igen! =)  
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men va tusan.. var du tvungen att åka på allt elände? :/

Heja heja, bli frisk! <3

2011-01-07 @ 18:46:08
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Ja, visst!? Men bu mår jag ju bra! Så det är ju bra ;D Snart ses vi!!! =D PUSS

2011-01-08 @ 09:34:45
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0