Slödag = By by rutiner

I Söndas låg vi och sov till kl 12! Det har inte hänt sen Noel just var nyfödd!
Men åå så skönt det var. Han hade varit bökig pga allt snor på morgonen mellan 5 och 7 å då väckte jag Olle som gick upp med Noel så jag fick sova själv en stund! Dom satt och spelade gitarr (kl 7 på morron, sorry alla grannar!) och hade jätte mysigt! Sen kom som tillbaka då Noel var hungrig och sedan sov vi alla fram tills 12. Sen var det skidor för hela slanten, hela dagen och hemmagjord pizza och solsidan på kvällen... GULD!

Älskar min familj, jag älskar hur jag och Olle är som par, jag älskar att vi har fått en välskapt glad och vacker son och jag älskar att tänka på vår framtid och fyllas med värme från topp till tå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0