Sjukstuga

Ont i hals och kroppen... Attans! Så tråkigt! Skulle iväg både igår och idag som jag har fått ställa in. Sen skulle vi få besök av släkt i morron, men om jag mår såhär så orkar jag inte mycket mer än att ligga i sängen...
Noel är också lite hängig, grinig men ingen feber... Eller han har 37,5 och jag vet inte om det är feber för honom. För mig är det normaltemp men om min morfar skulle ha det så skulle han ligga i sängen å vara jätte sjuk!
Det är så olika vart våran normaltemp ligger och det är ju inte alltid man har koll på det. Utan man kan känna sig döfebrig men ändå bara ha 37,9 typ... Aja det blir filmer idag och mys i sängen, sen hoppas vi på att pappa kommer hem och pysslar om oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0