Klänningsyra!!

Ååå vad jag vill få tillbaka min vanliga kropp! Längtar så efter att känna mig slank igen, inte bara pluffsig...
Satt igår och spana på bröllopspressenter, två av mina vänner kommer under våren att gifta sig,så jag bara råkade slinka in på brudklänningsavd. Åååå, vad jag längtar till den dagen man får klä upp sig så, känna sig som den vackraste i världen för den man älskar mest av allt! <3

Jag skulle älska ett sommrigt utomhusbröllop i en mysig trädgårdsmiljö. lätt och somrigt.
Å jag har hittt en klänning som skulle vara perfekt till de... ( Man får drömma!! )
Det är ingen bröllopsklänning men ändå.
Jag tror heller inte att jag skulle vilja ha en helvit klänning, utan nått dimmigt, i nån gammelrosa eller i någon mer gräddig/champangefärgat. Eller som den här, kan se exakt hur det skulle se ut med pärlor i håret som lockar ner i ett långt svall, brunbrännd sommarhud, Noel som går framför oss i en liten fin linnekostym. Olle i en lätt kostym med bara en ljus skjorta under. Bara de närmsta vännerna och familjen där runt om, någon som sjunger en fin sång med akustisk gittar när vi går fram till altaret....

Å... drömma är ibland allt mysigt!! <3 


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Bella =) De är roligt att följa din vardag i bloggen. Men jag blev så nyfiken på vilka av dina vänner är de som ska gifta sig i sommar =) Kram från denise

2011-02-08 @ 12:53:07
URL: http://denisesmycken.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej Denise!

Det är Bella Backman som jag gick dans med på estet som ska gifta sig men Dansk, Kasper =) sen så är det Thesse, en vän från Piteå och hennes Pär!

2011-02-09 @ 11:31:40
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu
Postat av: Thess

Det är ju en sjukt fin klänning du hittat där ;-)

2011-03-30 @ 14:30:13
URL: http://thesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0