Det blatt blont =)

(Bettan kom på att jag glömde säga det sist när du var här, så här har du! ;P)

Ja översättning av rubrik= det blev blont =)
Det här är något alla borde pröva och inte minst alla småbarnsmammor!!!
Tjerena har ett UngtFöretag via sin frisörsutbildning här i Örebro. Alla går sista året och är ju då mer eller mindre klara frisörer! Det kom hem två tjejer till oss vid halv 5 och de hade med sig färg å så. De klippte mig och slingade i två nyanser och de var riktigt noga!! Jag menar det tog lite längre tid än vanligt kankse men det blev ju bra gjort! Och jag betalade 400 kr!!! det skulle ha kostat 450 men ett foliepaket läckte så det fick göra om, men de rättade till felet så för mig kunde jag gott ha pröjsat 450, gärna 500!
Jag är fortfarande lite gul men några tvättar med silvershampoo så kommer det nog bli så som jag vill ha!




                                              http://www.fixituf.n.nu/ 

Kan starkt rekomendera det här till alla som av någon anledning inte kan eller har tid eller råd att gå till en frisörsalong, jag kunde amma Noel när han blev hungrig och han kunde vila när han ville! Det här passade verkligen mig, oss! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0