Är helt totalt förälskad i min son och min man!

Eller man å man, han gick iu för sig ner på ett knä i går!!!
Jag kände hur hjärtat hoppade över ett slag sen slog fortare och fortade...
Ögonen spärrades upp och jag glömde andas!!!
Sen började Olle flina.... "Fan du kan ju inte gå ner på ett knä sådär" Sen small det till ;)
Stryk ska man ju ha om man luras sådär! =P
Olle bara skratta åt min reaktion och sa "tror du att jag skulle fria till dig i kalsonger?!"
Men den millesekunden då tanken slog mig att han kanske skulle fria, älskade jag! 
Såklart att Olle är den jag vill bli gumma och gubbe med, jag älskar och totalt dyrkar min familj.
Jag älskar oss tre!

Igår så badade vi alla tre ett mysigt och trångt familjebad i vårt lilla badkar =)
Jag menar, det här två killarna är det bästa som har hänt mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0