Äntligen!

Å jag har varit så orolig de senaste dagarna för det har verkat som mjölken i mina bröst började sina... Å jag som verkligen gillar att amma... Fick ge Noel lite ersättning för brösten var totalt tomma!
Men nu äntligen har de börja rinna till igen!!! Fick till och med tvångsmata Noel i sömnen i natt för det var så mycket i bröstet :P Hahah Han vaknade inte ens utan åt på fast han sov ;)
Nu ligger vi i sängen efter en liten förmiddaslur och jag tror han måste vakna snart igen för det spänner på bra här innanför tröjan =)
I eftermidda kommer oxå frisören jag skrev om, halv 5 ska jag förhoppningsvis slippa se ut som pojken på kaviar tuben! Funderar på om man ska våga lite mörkare eller om jag ska vara ljus?!

Vad tycker ni?

Brun VS Blond










Kommentarer
Postat av: Thess

tufft val du är snygg i båda!!!

2011-02-07 @ 13:45:09
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag röstar på blont :)

2011-02-07 @ 14:22:06
URL: http://melanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0