Alla hjärtans dag

AKA Noels namnsdag!

Idag har Noel sin första namnsdag, Noel Valentin. Grattis på honom =) Han fick faktiskt en nalle av mormor och morfar och en sammlingscd med barnlåtar av pappa och en slant av gammelmormor för att köpa lite kläder till sig, eller det blev ju jag som handlade, men Noel fick bestämma färger... Han höll med mig hela tiden =)

Idag skulle jag ju smyga ner på stan och ordna en pressent till Olle. Hade tänkt länge på det här, för Olle har alltid sagt att jag har så mycket kost på min familj uppsatta här i vår lägenhet men han har inga foton alls på sin familj.
Vi har vetat länge att Olles mormor skulle komma sön den 13 å då tänkte jag ju att ett familjekort då skulle ju vara pörfa! Å så blev det.
Väl nere på stan så sprang jag omkring och letar ramar och lämnar in fotona på framklallning. men vem möter jag då?! Jo Olle, den lilla tönten sa att han skulle gå länge i skolan men inte gjorde han de!

men det blev så att jag fick vara med och ordna min alla <3 dags pressent som blev... Nya klackisar =)

Under grav. så svullnade ju mina fötter mycket och de har inte gått ner till min 36,5 riktigt utan jag har stannat på en stadig 37:a. Så vi hittade ett par jätte fina stövletter i svart skinn från vagabond! Fancy =)

Olle fick sina pressenter när vi kom hem. Vi åt midda och till efterrätt B&J och geléhjärtan!

En tanke... varför äter man geléhjärtan på alla hjärtans dag när man aldrig annars gör det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0