Buzza!

Jag är något som kallas en Buzzador, det betyder att jag får ta del av varor/kampanjer och sedan komentera om vad jag tycker om produkten. Just nu testar jag Neutrogenas; Blackhead eliminating daily scrub.
Det här paketet fick jag på posten med massa prover som jag ska dela ut till alla jag träffar! =) Samt en stor tub som jag ska använda varje dag tills den tar slut. Har än så länge bara prövat två dagar men den är så skön att göra rent annsiktet med, jag känner mig verkligen ren efteråt utan att känna mig uttorkad.



Vill du också bli en Buzzador gå in på www.buzzadore.se


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag är också en buzzador och de där fick jag testa för typ ett och ett halvt år sen =) Konstigt att dom har den fortfarande när den finns i butik =) Men visst är den bra? =)

KRAMAR

2011-04-13 @ 21:51:45
URL: http://denisesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0