Webbshopping = shopping i sängen

Nu har jag faktiskt införskaffat oss en åkpåse till våran vagn! En varm och inbonad som den lilla kommer ligga mysigt i... Det är en Åkpåse/Inlägg för nyfödd - Teutonia svart. Det va roligt, för jag hade bara sätt en bild på ett barn i en sådan, men jag viste inte vilket märke detta inlägg kom ifrån och idag hittade jag den och den överraskade på många vis, den var billig, varm och gick att variera på många sätt!
Den kostade 500, men de andra åkpåsarna jag har kollat på ligger på 7/800 kr minst och då är den inte sådär jätte varm... Jag är mycket nöjd med detta! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ju sjukt mysig ut! En sån där kanske man ska skaffa till sig själv i vinter ..hmm... tål att tänkas på!! =)

2010-09-20 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0