"Hemma" i Nynäs =)

Fick ett litet spontan ryck i går och bestämde mig för att åka hem och träffa lite vänner och familj...
Olle skulle vara iväg på massa nolle grejer och jag pallade inte att bara sitte själv hemma en helg till.
Jag har ju ingen än så länge som jag känner eller kan hänga med så i Örebro, vilket suger, men jag tror det kommer bli lättare när jag börjar på gravid yoga och föräldrargrupp. Då är det nog lättare att knyta kontakter när man är med andra i samma sitts, eller fas i livet kanske låte bättre ;)

Idag ska jag i alla fall ta och träffa mina kära snyggingar, Joline och Liam (:P) och deras bedårande mammor Linda och Sofie på lite lunch =)
Det ska bli väldans trevligt!

Sen ska jag upp till sofia på eftermiddan, då ska vi pussas och kramas, sen pratade hon om att fota min kula med sin fina kamera =)
Det blir nog super, sen ska vi ner till nynäs och träffa massa gamla vänner från min gymnasieklass, ESTET =D
Hoppas man ser många bekanta annsikten, var så länge sen nu!

Så det blir en späckad fredag vill jag säga, undrar vad löradagen har att erbjuda?

Å då ska jag säkert träffa Cecilia! Hoppas =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hopppas jag med!!! :D Saknar er!! <3

2010-09-10 @ 13:03:27
URL: http://www.cecilialundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0