Helt ensam i helgen, nästan...

Olle har tagit en tripp till hans gamla folkis i Katrineholm och lämnat mig här... Det suger att man inte har hunnit träffa några vänner än =( För det blir vekligen ensamt här, och jag vill inte vara den klängiga flickvännen som bara vill vara med sin pojkvän... Måste kunna ha kul  i denna stad själv oxå!
Men men tur att man har familjen! Mormor och morfar kommer idag till mig och det har med sig blommor, så nu får jag äntligen sätta lite liv i den här lägenheten =)

Hoppas också på att Kicki och Jossan kanske kommer förbi, de skulle på en spontanresa till Karlstad och kanske skulle svänga in hos mig på vägen hem =)
Man kan ju alltid hoppas! =D

Nu ska jag ta och diska och göra en äppelpaj åt de äldre, något jag vet att morfar kommer uppskatta!! =)
Sen ska jag väl ta en tripp runt örebro och kanske titta på skolan. Mycket trevligt!

Ha en underbara lördag!


Kommentarer
Postat av: Thesse

de e inte riktigt lika kul på stora universitet...saknar hemma känslan på Musikhögskolan...

2010-09-07 @ 10:56:50
URL: http://thesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0