Blä... mår ju illa...

Nu mår jag verkligen illa... det har hängt över mig sen igår eftermidda, trodde att det var pga kotten som sparkade på magsäcken men nu idag efter frukost så har jag mått jätte illa!
Har varit helt lamslagen i sängen och verkligen fått kämpat emot spyorna!
Å med flera blodtrycksfall och feberkänningar så lär jag ju ligga här resten av dagen...
Det som har varit lite extra jobbigt är att sammandragningarna jag har haft idag, ca 5-6 st, har varit jätte hårda och intensiva! Det har inte gjort ont men de har inte gått att undgå... Ibland så kan jag upptäcka när en sammandragning börjar släppa att jag har haft en, men det här har varit av en helt annan kraft.
Ringde i alla fall till förlossningen för tanten på vårdlinjen sa att jag skulle det (tyckte det var lite dramatiskt, jag menar, jag skulle ju inte föda eller så) å hon tyckte det var lite onödigt att åka dit när hon trodde att det jag behövde var att vila mycket och dricka vatten ofta!

Så ja... Nu ligger jag här.. kul


Kommentarer
Postat av: Mecka

Kämpa, kämpa bellis..:)

Vad spännande med allt..längtar till den dagen vi får se den lille krabaten, wihiiii

2010-09-26 @ 09:24:01
URL: http://goofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0