26

Wow va tiden rusar iväg!
Nu är jag i vecka 26 och jag minns det som det var igår jag var i v 15 och tyckte då att jag redan var sååå långt gången... men satt och titta på bebismagar i just v 25 - 28 och jag tänkte; tänk när jag får en sån mage, då kommer jag verkligen känna att jag är gravid! =) Å här är jag! Tjock  och rund =)
Blir en blandning av pirrig och livrädd när jag tänker på att det BARA är 14 veckor kvar till beräknad förlossning!
Och vi har ingenting förutom någar klädesplagg och en vagn...

Hur mycket ska man ha köpt innan och hur lång tid innan ska det vara klart?

Jag har funderat lite och tänker att tills den 1 dec så borde det mesta vara klart, eller snarare allt... för då kan det ju ploppa ut när som... Å jag menar det är ju inte långt kvar till 1/12, nu är det liksom 7/9 så det är lite drygt 2,5 månad kvar!!! Till det här pirrig och livrädd så kan vi kanske lägga till smått stressad också!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag gillar att du kallar lillplutten för "det" ;)

2010-09-08 @ 15:41:19
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Ja haha ;) Men de har som blivit så ;)

Har inte hittat ett passande smeknamn än.. Så det får bli det ellen den =)

Men det är ju så svårt oxå när man inte vet könet, det måste ju vara ett neutralt smeknamn... Några förslag? =)

2010-09-08 @ 18:07:24
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu
Postat av: Sofia

hattifnatten kanske.. det är ganska könlöst och i alla fall nästan gulligt :D

2010-09-09 @ 15:56:18
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0