20 sep - 20 okt - 20 nov - 20dec!!

Oj nu går veckorna och månaderna snabbt! Readn 20 sep, bara 3 månader till BF!!
Imorgon går jag in i 7 grav.månaden!
E lite rädd, för det börjar redan bli lite tungt och jobbigt för ryggen å jag har hitills gått upp ca 7 kg och jag lär på den här lilla tiden som är kvar gå upp minst lika mycket till!

Idag har jag och Ullis i min studiegrupp pluggat i skolan och hon och jag klickar verkligen! Otroligt roligt att vara med henne och vi är sååå lika på så många sätt. Vi har oxå gått igenom mycket liknande saker i våra liv!
Sen imorgon är det seminarium igen och efter det så ska jag och min klasskompis Emma ta oss ner till stan och träffa fem, sex andra tjockis mammor som vi har raggat upp på Familjeliv.se det ska bli mycket trevligt =) vi lär ju ta upp hela cafét när vi kommer där ca 8 hungriga garvida kvinnor ;)

Men jag återkommer om hur det gick =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0