Suuuper seg måndag!

Har redan hunnit haft fyra timmars föreläsning å film idag och sovit två timmar, ätit lunch, kollat på två serier och en film och kl är bara 6! Produktiv, eller onödigt lång dag?...

Ikväll ska min älskade iväg till en örebroförort(?) å spela handboll för första gången på minst två år =) Han ska provträna med ett lag där =) Är så glad för hans skull! Hoppas på matcher så jag och kotten kan gå och kolla =)
Har jag sagt att jag har världens finaste och bästaste älskling! Jag vaknar och tittar på han å får svårt att andas för jag får ett sånt otroligt kärleksrus! <3 <3 <3 Kunde inte föreställa mig att jag kunde ha sån tur!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh :) Måste säga att det var helt sjukt skönt att se er prata om Kotten tillsammans! :) Ni är så söta!

2010-10-12 @ 07:34:51
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0