Sista veckan i Oktober

Å jag tänkte dela med mig lite av bilderna som vi har tagit med vår nya kamera =)


Vår lilla vrå i köket, detta kommer att förvandlas till Kottens skötbord



Sovrum 2 där vagnen nu står med en ny skötväska från min mamma =)



Har har vi Kotten! Liten liten, bara 18+6 här 18(veckor) 6(dagar) = sista dagen i v 19...
Det där med att räkna grav.veckor tog lång tid innan jag förstod...



Dagens outfit =) Olles underställsbyxor och en grov-virkad myströja! 
Lever i dessa kläder! I bakgrunden ser vi lite av vardagsrummet, med vår asläckra fotölj! =D

 

Å våra otroligt vackar orkideér! Får se hur länge jag kan hålla dem vid liv ;)



Igår gick jag in i v 33 å så här mycket ser jag av min kropp om jag tittar ner...


jag får verkligen anstränga mig om jag ska skymta mina småtår =)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

äntligen lite trevliga grannar i byggnaden haha!

/grannen mitt emot!

2010-10-28 @ 01:23:45
Postat av: Isabelle

Nemen va trevligt att du har hittat hit! =)

Ja vi får väl se om du tycker det när lilten har kommit å skriker titt som tätt;D... Har faktiskt varit lite smått oroligt för det eftyersom det är ju lite lyhört här.. specielt ut i trapphuset, man hör ju allt från lägenheterna... Ja ja vi hoppas på en tyst unge ;)

Ha det bäst!

2010-10-28 @ 09:13:24
URL: http://isabellelindgrens.blogg.nu
Postat av: Sofia

Alltså, sista bilden! De va typ de sötaste jag sett :D

2010-10-28 @ 09:43:21
URL: http://hejjaghetersofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0