Mår inte 100...

Visst är det jobbigt när man känner sig hängig men man kan inte sätta fingret på vad det är.. Bara massa småjobbiga saker som tillsammans blir jobbigt... Så mår jag nu å när jag tänker på det så började det i måndags redan, lite små ont i magen, inte bebismage ont utan högre upp, trodde det var bara halsbränna... var seg och smått huvudvärk. Sen är min höft apjobbig och gör ont, så att stå å gå är inte kanonkul precis...
Tisdagen kom å jag gick i skolan å var lite nere på stan, hade huvudvärk och kallsvettades men jag var piggare på dagen, knatade omkring mycket så när jag kom hem var jag jätte trött och somna i soffan innan 19.00 nyheterna, magen kändes fortfarande knas men inget som jag verbalt kunde formulera vad det var...
Igår, onsdag var det samma sak, gick omkring hemma i lägenheten hela dagen med mer magont och nu har sammandragningarna blivit lite mer "tryckande" än förut så så fort jag fick en sammandragning så började jag må illa och fram åt kvällen så mådde jag verkligen pyton, det var som jag var spyfärdig hela kvällen med tryckande huvudvärk.
Idag har jag mått ännu mer skit, har heller inte kunnat sova inatt utan vankat runt med massa magsmärtor, det är typ ilande och brännande uppe i magen typ under revbenen eller livmoderns slut och det strålar som en båge runt magen på mig... Har också haft feberkänningar idag. Har haft balkongen vidöppen och ändå svettats som en gris.
Jag tänker såhär att, jag är ju hemma själv hela dagarna så jag kan ju säkert överanalysera mina krämpor och bli lite överkänslig, men dagen idag har verkligen inte varit rolig så om det inte har blivit bättre tills i morgon så ringer jag min barnmorska...
Hoppas på bättring! =)


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Joline

Hmm, kolla blodtryck så det inte är havandeskapsförgiftning på g!

2010-10-30 @ 19:38:51
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0