Har pluggat så jag är alldeles svettig!

Har man dålig kondis då eller är man bara jävligt intensiv ;D

Jag är håller faktiskt på med ett litet mission, försöker fånga när kotten sparkar på film för att visa er... men det är lättare sagt än gjort! Han/hon kan leva rövare men så fort jan lyfter på tröjan eller täcket så blir han super lugn... så typiskt! Eftersom jag har moderkakan i framvägg så syns det mer när den sparkar åt sidan, lyckades visa Olle en spark igår i alla fall... ser lite sjukt ut när hela magen bara flyttar på sig =)

Imorgon fredag kommer Micke å Sofia hit =D å såklar vovven Billy! det ska bli super mysigt! Det blir fredagsmys på hög nivå =) Saknar min fia, att ha en gamal kär vän i närheten betyder mycket... <3


Kommentarer
Postat av: mecka

Ååå jag vill också se!! Kanske bor värsta dansaren där inne :)

2010-10-10 @ 11:04:48
URL: http://goofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0