Fredag den 22/10

å den första snön har kommit, den lär ju inte ligga kvar dock eftersom det blir plusgrader på dagen!
Men å va mysigt det var att titta ut genom fönstret i morse å se stora tunga snöflingor falla!
Nu är det vinter! Å den här vintern kommer att vara alldeles speciell =)
Det är min och Olles första jul tillsammans!
Har lite prestationsångest inför det, något Olle bara skrattar åt och tycker jag är larvig.. men traditioner är viktiga och den här julen kommer vara den fösta julen vi bryter våra traditioner med våra respektive familjer för att själva starta en egen!
Jag älskar julen och allt pyssel runt omkring och jag vill att vi ska ha en underbar jul tillsammans å jag hoppas att våra familjer kan komma till oss också! Sen får vi ju se när Kotten behagar att titta ut, det vet man ju aldrig. Det är beräknat till den 20 december. Själv tror jag den 25 eller den 26 december... Men jag hoppas på innan jul än efter =) Å det är så mycket jag vill baka och mat som jag vill hinna laga, jag vill att vi ska få tid att pynta vårt hem å jag längtar efter första koppen glögg! <3

Nu är det mindre än två månader kvar till BF och snart två månader kvar tills julafton! Jag undrar vad jag och Olle kommer göra då?!

Juste! Igår beställde jag och Olle en ny digitalkamera från Dustin =) Har kännt mig så naken utan en så det ska bli riktigt kul att börja fota igen! Nu har vi lyxen att både ha en filmkamera och en digitalkamera!


En liten smidig rackare =) Köpte den på kanpanjpris oxå å de e alltid bra!!


Kommentarer
Postat av: Teoeira

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2012-06-20 @ 08:20:03
URL: http://teoeira.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0