Den 13/10....

invigdes den, min bruna stora varma fjällröven ;)
Det var apkallt på morgonen och eftersom jag inte kan knäppa några av mina jackor så var det extra kallt...
Kändes lite för tidigt men vad ska man göra om man fryser??



Sen kan jag oxå säga att kotten leker virvelvind i min mage, igår på seminariet så höll han/hon på så mycket så jag blev alldeles yr och det svartnade framför ögonen när han kom åt några ömma punkter, typ revben och urinblåsa ;) Å i morse när jag åt frukost lät jag skålen vila på magen medans jag sträckte mig efter något å då fick liten in en kick så skålen höll på att falla av mage... Tur att den inte gjorde det, annars skulle det ha varit säng a la jordgubbsyogurt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0