Delkurs 2 på ingång...

I morgon är det intro för delkurs två i specialpedagogik A med dagar som är mellan 8.15-17.00! =O
Man kommer ju dö lite lätt då! Fasar lite för de dagrarna faktiskt.. Jag menar för jag blir helt slut när vi har 9.00- 12.00 dagar... Hur ska man orka hålla fokus och hur ska jag orka sitta upp i en stol så många timmar?! Min rygg som är så trasslig redan nu!...

Ja ja, det är i morgon det, idag är det söndag! =)
Och hälgen har hittills varit grym =) Och lördagskvällen spenderade jag i badet med min älskling och avrundade kvällen med nybakt bröd och te.. Mumma!

Alldeles snart kommer oxå Johanna hit, en kompis till Olle från hans gamla folkis. så vi ska väl äta lite lunch och stoltsera med våran fina boning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0