Då var det fredag igen!

Är helt slut i kroppen!... Har varit de nästan hela veckan.
Trött och energilös...
Men i helgen hoppas jag på att få lite energi då det både är 70 årskalas för farfar Affe och dop för min minikusin Maja =) Ska bli mysigt att träffa så mycket släkt igen efter så lång tid!
Det lär bli många "Å va stor du är" ;)

Sen ska jag göra något som är mindre roligt.. ska säga farväl till vackra Elvis, Kickis hund som bara har en månad kvar att leva.. Han e gamal å sjuk så det ska nog bli skönt för han att komma till ett ställe där han är stark och frisk och kan springa och skälla så mycket han vill!

Men nu ska jag först tillbaka till skolan och titta på en klassisk konsert där min älskling medverkar! Han ska sjunga =) Då ska vi inviga vår filmkamera =)

Hoppas alla får en toppen helg!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0