Då var ännu en helg över...


Det har varit en rätt så slapp helg men med hög mysfaktor =D
Igår spelade min Olle match med sitt nya handbollslag och van med 40-17!! Inte dåligt de!! =)
Sen cyklade vi å handlade på maxi för att sedan få besök av Henke och Emilie, vi tittade på dansbandskampen och svullade i godsaker!
Idag söndag har jag å min älskling bara legat i soffan och tittat på Shutter Islan.. mycket knepig rulle...
Sen var klockan vist 5 och vi skulle klä på oss och bädda sängen, men det slutade i kuddkrig! =) Det är inte helt lätt att ha kuddkrig med Olle för han e så lång å stark och försvarar enbart genom att knäa eller armbåga mig i magen =) Hahah nä det är ju ingen fara, jag väger ju mer än honom så jag behöver bara lägga mig över honom så har han ingen chans! =D Finns fördelar med att vara tjock!!! =)
När kuddkriget blev för mycket så började jag bädda sängen, när det var klart å fint så kommer Olle å toook slänger sig i sängen så det knakar redigt och skrynklar och kantar runt täcken i den nybäddade sängen, å som hämnd går jag efter honom med handkrämstuben och trycker ut en redig hög i hans hår =D Hahah ja kul är det nästan jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0