När man minst anar det...

Råkade gå förbi spegeln nu utan tröja och vad ser jag?!
Bristningar på hela underdelen av magen!! =*(
Just typiskt, har klarat mig ganska bra från bristningar, inte haft några på magen i alla fall utan bara på höfterna och insidan av låren. Men sist jag kolla var typ i tors kväll när vi skulle till förlossningen å då fanns det banne mig inga bristningar där! =( =( =(

Nu kanske jag överdriver men jag får sånna där röda/blåa som syns.... Vill bara inte att det skall sprida sig nu utan hålla sig där de är! Kollade på bilder på goggle på bristningar och jag ska väl ändå var glad att det inte är så brutalt mycket som vissa kan få. Det är ju inte jätte kul, men det är ju fantastiskt att kroppen kan töja sig så mycket ändå! Det är ju nått fint man får ut av eländet i alla fall  =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Body shops kokos-body butter ska vara bra för att slippa bristningar har jag hört nånstans...

2010-11-30 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0