Min Pappa!

Tänkte bara tillägna det här inlägget till min pappa!
Jag är så stolt över honom, han har klarat saker jag aldrig trodde var
möjligt och kommit ut som en helt underbar person!
Nu kommer min pappa vara en given del av min och min blivande familjs framtid!
Snart ska du bli morfar och jag vet att det kommer finnas otroligt mycket som vår lilla
Kotte kommer kunna lära sig av dig! Jag vet att du kommer ta denna roll på allvar och vara en stark förebild.
Du och jag har mycket historia, lite grådaskig sådär men jag vet att framtiden är ljus!
Grattis i efterskott på ettårsdagen min älskade far!


Kommentarer
Postat av: Thess

Grabben är ju fräsch ;-)

2010-12-03 @ 18:26:47
URL: http://thesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0