Länge sen nu..


Det var ett tag sen jag la upp några magbilder. Dels för att jag är lite smått obekväm med hur min kropp ser ut nu.. Men efter min lilla "bristnings kris" igår så tänkte jag att va fan, jag har en hel människa i mig, å jag mår bra, varför ska jag hålla på att ojja mig om extra kilon hit och dit! (men grejen är den att jag vägde mig på förlossningen i torsdags. Dock med skor och massa kläder. Men det var inte jätte kul! Är uppe över 20 kilo över min normalvikt)
Vikt har alltid varit ett känsligt ämne för mig eftersom jag som yngre hade någon form av ätstörningar.. Gick ner massa kilo jätte snabbt för att jag svälte mig själv... Så nu är det som att jag har två små flygfän på mina axlar.
Den goda som säger att; Allt är som det ska, du kommer tappa allt sen! Å läkaren på förlossningen sa ju att du hade mycket vatten oxå å det väger ju! När du trycker ut kotten så försvinner massa yungt vatten oxå, Jo det gör de! En glad mamma är en bra mamma!
Sen har vi den andra som säger; 20 KILO!? Idiot, å du har ju tre veckor kvar!!! Du kommer ju få ett fettobarn om du fortsätter såhär. Du vet att det finns vissa som bara går upp 5 eller 6 kilo, det finns de som orkar träna som vanligt under graviditeten och vad gör du? Vilar?! Rör på dig FETTO!

(OBS att jag skriver detta med en glimt i ögat! ;P)

Nu tänkte lilla fettot bjuda på några bilder på tjockmagen! =D
Min vackra tjockmage, där vår vackra Kotte gömmer sig! 



28/11 2010
V 37, (eller 36+5 om man räknar så) 
9 månaden
22 dagar kvar tills beräknad förlossning
 




Såhär mycket ser jag =) Fötterna mins jag knappt hur de ser ut ;P
En rätt så frammåt mage, spättsig om man kan uttrycka sig så... Å låg, eller hängig tycker jag att den är!
Jag har aldrig haft den magen som brösten vilar på, utan från första början så var den mycket låg.
Om man tittar rakt frammifrån så ser det lite ut som en kort snabel för den hänger ner så mycket =D


Kommentarer
Postat av: mickan

WOW!! Vad stor och fin den är :) hehe suspekt det lät...

2010-11-28 @ 16:04:22
Postat av: Thess

shit bella du är fortfarnade sjukt vacker med din fina mage <3

2010-11-30 @ 22:24:52
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du kommer få en tjej! ;)

Jättefin Bella! Extrakilon ska man ha som gravid, annars ingen mening. Bebisen måste ha något att äta av annars blir hon inte stor och stark som sin mor!



Puss på dig!

2010-12-06 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0