Ibland måste man tänka lite extra på sina vänner! <3

 Ja idag har det varit en kanon seg soffliggardag! Sovit av och an, välbehövt. Sen har jag kollat på America music awards på 9:an, mycket trevligt! Så här nu mot kvällskvisten så tänkte jag på min underbara vän Mickan från min klass i Piteå, saknar dig! Tänkte att, ja men va trevligt att läsa lite hur hennes blogg!!!
www.goofan.blogg.se Good stuff! =)

Hittade en lite historia om när jag och Mickan var ute en kväll och vi träffa Mr Brolle Jr och hans efterföljare. Jag tänkte dela med mig av min kära Mickan version av kvällen.
Först skrev hon att vi träffade honom och att vi hängde med hans kompis, vilket stämmer. MEN, det är varför vi hänger med hans kompis som är intressant, en detalj som Mickan visst missa att skriva! Å det är hennes förklaring av vad som händer efteråt som är lite... annat än hur jag vill minnas det! Här kommer den:

Bakom mig i krogkön står vår norrländska sångfågel Brolle. Jag kan ju inte hålla truten, så bad honom att underhålla oss med sång i den långa, tråkiga kön. Fick höra sankta lucia, inte så pjokigt. Under den resterande krogkvällen hoppa och studsade Bella och jag med hans kompis, måste ju passa på. Efter krogen kommer en full brolle fram, slänger armen om mig och duschar mig med saliv i ansiktet samtidigt som han frågar om jag ville följa med och efterfesta. Vi promenerar iväg i samlad trupp och när vi kommit en bit vänder vi. Det var hamburgare på Sunes som gällde först. Bella ville avrunda kvällen där, vilket jag hade stora invändningar mot. Men det var bara att lyda, och nöja sig med den fina kontakten vi fick.


Frågan är nu, varför tror ni att jag ville avrunda kvällen? Det finns mer till den här historien än vad som står här ;D Gissa fritt så återkommer jag med min version senare =)
Mickan du har nu din chans att omformulera dig!


Sen hittade jag några mysiga bilder på Mickans blogg som jag tänkte dela med mig av min tid med denna underbara Michaela Brandt och min härliga dans klass =)





Saknar er så <3


Kommentarer
Postat av: Mecka

Alltså du är ju för härlig..

Sitter och storler mig igenom det du skrivit. Vad som återstår av historien tror jag vi lämnar lite fint. Det var inte det viktiga :) Du är super duper mega saknad du också!!!!! Bamsekramar

2010-11-28 @ 01:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0