Eventuella namn

Fick en förfrågan av Anonym om jag inte kunde lägga upp vilka namn jag och Olle har funderat över...
Vi inte jätte eniga om vilket namn det ska bli om det blir en pojke men där emot är vi det om det ska bli en flicka och det är nämligen ett väldigt fint och ovanligt namn. Å just av den anledningen så kommer vi inte skriva vilka namn vi har tänkt, vi har sagt det till vänner å så men det får som vara det.
Jag förstår vad Anonym menar, tycker själv att det är riktigt roligt att läsa förslag på namn, men vi vill hålla lite på vårt flicknamn så att det inte hamnar på någon annan som vi kanske till och med känner eller är bekanta med. Flicknamnet har jag velat ha sen jag var 15 år och det är bara en handfull i Sverige som heter detta eller någonsin har hetat... Detta låter lite själviskt kanske men, det är smällar man får ta ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0