Svärisarna =)

I helgen har vi haft min svärfamilj på besök ;)
Säger man så föresten?.. Hm Ja, det var i alla fall Olles mor å far samt yngsta systern Nelly =)
Det mar mycket trevlig och vi fick också hjälp att handla hem julgran, en riktig kungsgran =D
Det kommer bli fint i vår lilla boning tror jag <3
De kom i alla fall i lördags å vi åt gott och satt och pratade länge! Det som var mindre kul var väl att Olle blev allt sämre å sämre... Mest troliga är väl att han har halsfluss.. mindre kul för honom. Så idag har vi bara tagit det lugnt och vilat bägge två efter det att familjen åkte hem igen.
Min kropp totalt skrek om att få sov, galen känsla, men det var som att det var så brutalt jobbigt att vara vaken och kroppen kändes alldeles tung å öm. Men när jag väl la mig i sängen så blev jag pigg igen! Knasigt...
Nu ligger Kotten och trycker mot min högra sida, så magen är totalt sne <3
Har haft betydligt mycket mer sammandragningar sen i fredags, det flesta gör inte ont så men alla gör sig absolut märkbara, det kommer oregelbundet under dagen och blir allt tätare framåt kvällen då de kommer typ var 15 minut... Nu går man bara och väntar till det sätter igång på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0