Sista helgen <3

Den här helgen är den sista helgen som det bara är jag och Olle!
Helt galet, för även om Kotten inte kommer än så är det jul nästa helg, å då är det full rulle med massa släkt här, sen helgen efter de är det nyår å då lär man ju oxå träffa massa folk och om Kotten inte kommit då så sätts jag ju igång och då kommer en Kotte definitivt finnas =D Nu är det NÄRA! Å det känns i hela kroppen! Har lite ont nu i samtliga sammandragningar.. hm... det kan gärna få betyda nått nu =P 

Älskar min Prins Olle!
Vet inte vad jag skulle göra utan honom! Han e verkligen bäst! (trots att han svär åt Kotten) =P
Hahah det är så kul, när Olle pratar med Kotten så lägger han handen på magen och säger; Jäävlar Kotten! =)
I hopp om att det ska bli hans första ord =P Hahah Vilken liten skitunge vi kommer få <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0