Nu kan vi räkna ner på fingrarna!

För nu är det bara 10 små dagar kvar till beräknat förlossningsdatum =) Sen behöver ju inte det stämma.
Men jag har tio dagar kvar, sen har jag gått en fullbordad graviditet på 280 dagar! Hela 9 månader, 40 veckor, 6720 timmar! Vart tog tiden vägen?! Jag är inte någon av dom som säger att graviditeten var så lång och utdragen, det känns ju som att jag nyss blev gravid å nu är det bara tio dagar kvar! Om jag inte skulle ha haft så mycket förvärkar å så pass mycket smärtor nu så skulle jag lätt kunna stanna gravid ett bra tag till! Börjar tycka att det är så mysigt med nått som rör sig där inne! =) Man har ju koll på barnet 24/7 något man inte kommer ha på samma sett sen... Men snart kommer den, en mjuk och go sak som doftar gott och som kommer tycka att jag och Olle är de bästa i hela vida värden =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0