Mycket bebis nu...

Tittar över min blogg å det är mycket bebisskrivande nu... Kanske inte jätte konstigt eftersom vi minst sagt går i väntans tider! Det e verkligen svårt att tänka på nått annat än bebisrelaterade saker, försöker komma på nått att skriva om som kan vara intressant, men på ett eller annat sätt så handlar det till slut om magen eller livet som kommer komma efter magen... Men å andra sidan så är det kanske oxå därför många läser min blogg, vänner och släkt som inte finns nära som är nyfikna på hur det går och vill veta om det börjar bli dags utan att behöva ringa och fråga hela tiden =) Å men jag kan skriva en sak som e obebisrelaterat! =D Håller på att titta på en film just nu som heter The Boys are Back! Å den e jätte bra, hitills, kan starkt rekommendera den! =) Handlar om en far och hans son och livet efter hans frus plötsliga bortgång, hur ska han få en stark genuin kontakt med hans son. Hur ska han fylla det tomrum som mamman lämnat efter sig?!   
Sen senare ikväll hoppas jag på att få titta på en rysare med Olle som jag tror att båda vi kommer gilla, den heter Frozen och handlar om tre snowboardåkare som fastnar i en lift då de har smugit/plankat ombord utan någons vetskap. Detta är en helglift som är öppen mellan fredag å söndag, detta är en söndagskväll och kylan är brutal. Hur ska de komma ner från den flera meters höga liften utan att dö av fallet och om inte, kommer någon att höra dom innan det är för sent!

Å jag borde bli filmkritiker eller en sån som skriver om filmer sammanfattande till internetsidor eller filmomslag! Skönt jobb =D

Båda filmerna ligger på www.fastpasstv.com där du lagligt får streema alla filmer och serier gratis! =)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0