Man ska inte titta på läskiga filmer innan man ska sova...



Det var så kul, för i tre dagar har jag pratat om att jag vill se på (en av de bästa filmerna nånsin) I am legen och så idag när vi sappa runt så var den på tv idag! Men det krockade ju med mitt och Olles söndagsmåste, Vem kan slå Filip och Fredrik! Så det fick bli senare på datorn istället! Men lite roligt när sånt händer tycker jag =)
Hur som så somnade olle i sängen och jag låg här ensam i mörkret med hjärtat i halsgropen... å nu kan jag inte sova, är lite smått rädd för vad som kan gömma sig i skuggorna! Light up the dark säger dom i slutet av filmen innan skärmen blir svart och man är totalt omgiven av mörker! Får väl dra en rolig film eller ett avsnitt av nån rolig serie innan jag vågar somna :P

Kommentarer
Postat av: Marcusoliwia

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-09 @ 10:27:42
URL: http://marcusoliwia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0