Kan inte sova...

Nu ligger vi nerbäddade här i sängen båda två, Olle sover sen läng men det är nått med mig... kan inte slappna av! Det är nått som känns annorlunda i kroppen... och minsta lilla skillnad så tookspänner jag mig och överanalyserar känslan och undrar om det är dags nu!?
Men det är det ju såklart inte.
Men jag kan inte skaka av mig känslan att, kanske! Det är ju snart dags, jag har gått 38 fulla veckor inne i v 39 så det är ju bara mer eller mindre ett andetag från det att det ligger ett livs levande barn på mitt bröst, ett andetag senare så skriker den; mamma jag vill haaaaa den!! två andetag senare så blir det; assa du är ju heeelt lost, hallå asså vi ska inte dricka?!
Å herre gud!... Nä det känns tryggt att Kotten är inne i magen, då har jag koll på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0