fortfarande gravid...

pust å stön... lite så känner jag nu såhär drygt 50 timmar senare...
har dock kunnat sova både igår eftermidda och inatt! så jag är helt underbart utvilda <3

Det är så fantastiskt många som skiver och önskar oss lycka till å jag blir så otroligt berörd skall ni veta! Trots att jag inte svarar på alla komentarer så ska du veta att jag har läst allt! Både här och på FB =) Så TACK <3

Idag skall vi nog göra i ordning julgranen och alla paket därtill, eftersom det verkar som om vi kommer ligga på BB dan innan julafton<3

Olle snickrade ihop skötbordet igårkväll också, så allt är klart nu! På tal om den där Olle, så måste jag bara ta några sekundeer till att skriva om hur absolut underbar han har vartit och är! Han sätter mig i första rummet å ser till framför allt, att jag mår bra! Han andas med mig genom värkarna och masserar mig där jag kan tänkas ha ont. Han uppmuntar mig och säger hela tiden hur duktig och stark jag är! Sammtidigt så ser jag hur otroligt trött och sliten han själv är av all sömnbrist och den mentala påfrestning denna vänta innebär.  Han ska ha allt guld och all kärlek i världen, min prins, min hjälte, min sambo! Är så stolt att säga att han är far till mitt barn! Han kommer bli en helt otroligt bra pappa! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du fått sova, du behöver alla krafter du kan få!



Snart är eran väntan över och ni får världens bästa julklapp! :D



Lycka till!

2010-12-21 @ 08:08:56
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Thess

Ååååå dan innan julafton kanske man vinner vadet ändå :P



Olle e toppen, Du är toppen! All kärlek till er båda <3 Denna ungen kommer vara väldigt lyckligt lottad! =D

2010-12-21 @ 16:30:44
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu har jag ryst och vart tårögd i flera dagar! Är så otroligt stolt över er båda! Längtar så efter att få se den lilla!

Och jag håller med dig Bella, Olle kommer bli en helt fantastisk pappa! Och du en otroligt bra mamma! Tänk vilken dröm för den lille..? Att ha två så fantastiska föräldrar! <3 Allt guld och all kärlek till ER BÅDA!!

2010-12-22 @ 00:50:52
URL: http://www.cecilialundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0