Extas =D =D =D

Jag vet att många kanske tycker att den amerikanska dramaserien One Tree Hill kanske är fånig och larvig! Men de senaste tre säsongerna har inte sänds än i svensk tv utan går bara att följa (streema) på internet.
Jag kollar på webbsidan www.fastpasstv.com där finn alla aktuella serier du kan tänka dig och massvis med filmer! Men nu är det så att dagens one tree hill avsnittet kan ha varit de bästa hitills! Jag både grät, skratta och var totalt livrädd!! Helt otroligt bra! Så även om du inte har följt serien tycker jag att du ska spendera 40 lediga minuter till detta! Länken här går direkt till det klippet! =)
http://www.vidxden.com/qr74dibu137q/one.tree.hill.s08e11.hdtv.xvid-fever.flv.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0